Ivan Ištvánffy

Bakalářská práce

Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle

The Impact of Artificial intelligence on the Creation and Efficiency of Marketing Campaigns in the Creative Industry
Anotace:
V rámci vypracovanej metodiky bude realizované monitorovanie a vyhodnocovanie efektívnosti marketingových kampaní, ktoré sú vytvárané prostredníctvom umelej inteligencie a následne porovnávané s obsahom vytvoreným tradičnými postupmi. S využitím kvantitatívneho dotazníkového výskumu bude dosiahnutý komplexný pohľad na respondentov, zameraný na ich vnímanie všeobecných aspektov kampaní, postoj k personalizácii …více
Abstract:
The developed methodology will be used to monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns that are created through artificial intelligence and subsequently compared with content created through traditional methods. Using quantitative survey research, a comprehensive view of respondents will be achieved, focusing on their perceptions of general aspects of campaigns, attitudes towards personalization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ištvánffy, Ivan. Vplyv umelej inteligencie na tvorbu a účinnosť marketingových kampaní v kreatívnom priemysle. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma