Search Engine Optimization a Search Engine Marketing – Viktor Moravec
Viktor Moravec
Master's thesis
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Search Engine Optimization and Search Engine Marketing
Abstract:
Diplomová práce mapuje situaci v oblasti internetového marketingu a propagace webových stránek v internetových vyhledávačích. Analyzuje aktuální trendy v oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače a možnosti placené formy propagace ve vyhledávačích, zejména PPC systémy. Teoretická část se zaměřuje na vliv jednotlivých faktorů a metod optimalizace na konečnou pozici stránek ve výsledcích vyhledávání …moreAbstract:
Master thesis describes the situation in the area of internet marketing and website promotion in search engines. Analyzes current trends in Search engine optimization and paid forms of promotion opportunities in the search engines, especially PPC. The theoretical part focuses on the influence of various factors and methods of optimization to the final position of pages in search results and provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Šimek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVEC, Viktor. \textit{Search Engine Optimization a Search Engine Marketing}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/hph27p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK -
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Jakub Smetana
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights