Martina Hrdá

Bakalářská práce

Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners

Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners
Abstract:
This bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners. At first, the theoretical part introduces the general aim of learning and teaching languages, which is specified on one level of the English language and on one skill - listening. Consequently, listening as a receptive skill and its development is discussed. In the last …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z hlediska rozvoje poslechu s porozuměním u žáků na druhém stupni základní školy. V teoretické části je představený cíl cizojazyčné výuky, který je dále konkretizovaný pro daný stupeň vzdělání a pro danou dovednost - poslech. Poté je v této práci definován poslech jako řečová dovednost a její rozvoj. V poslední kapitole teoretické části je diskutována …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrdá, Martina. Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická