NJ po AJ a možnosti eliminace vybraných problematických aspektů formou kreativních metod – Michaela Macková
Michaela Macková
Diplomová práce
NJ po AJ a možnosti eliminace vybraných problematických aspektů formou kreativních metod
The German language after the English language and the possibilities of eliminating certain problematical aspects through various creative methods
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci vybraných úskalí, která s sebou přináší výuka německého jazyka na českých základních školách v postavení druhého cizího jazyka, a to konkrétně po jazyce anglickém. Teoretická část se zabývá rolí NJ v pozici dalšího cizího jazyka. Věnuje se jednak jevům, které činí žákům potíže, protože fungují v jim známých jazykových systémech odlišně, ale také takovým aspektům …víceAbstract:
Diese Diplomarbeit konzentriert sich auf die Identifikation von ausgewählten problematischen Aspekten bei der Arbeit mit Deutsch als einer zweiten Fremdsprache nach Englisch, die im Unterricht an den tschechischen Grundschulen vorfallen. Der theoretische Teil beschäftigt sich mit der Rolle der deutschen Sprache als zweite Fremdsprache. Er widmet sich sowohl dem, was den Schülern Schwierigkeiten verursacht …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marie Müllerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKOVÁ, Michaela. \textit{NJ po AJ a možnosti eliminace vybraných problematických aspektů formou kreativních metod}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hpsvud/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Deutsch-nach-Englisch-Unterricht im Bereich der Syntax
Veronika VYBÍRALOVÁ -
Deutsch nach Englisch. Mehrsprachigkeit, Motivation, Lernstrategien.
Petra Fuková -
Mehrsprachigkeit an der Grundschule: Deutsch nach Englisch
Eliška Zahirová -
Ausspracheunterricht in Deutsch nach Englisch mit Ausgangssprache Tschechisch: Probleme, Chancen, Rahmenbedingungen
Lucie Furmánková -
Kognitive Lernzieltaxonomie nach Bloom in drei Sprachen (Deutsch, Englisch, Tschechisch): Blattspiel im Klavierunterricht an der Grundschule für Kunst in Tischnowitz
Zdeněk Vašíček -
Linguodidaktische Bemerkungen zum DaF-Unterricht an der Grundschule. Deutsch nach Englisch.
Nikola ČERVENKOVÁ -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Němčina po angličtině Pozitivní transfer v morfologii a syntaxi
Jana HERLIČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva