Anna Smolková

Bakalářská práce

Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)

Anotace:
Práce se zabýva systémy managementu jakosti, s důrazem na orientaci na zákazníka. Předmětem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků Ľubovnianské nemocnice, n.o., zdravotnického zařízení certifikované dle ISO 9001:2001. V praktické části jsou organizaci nabídnuta různá doporučení pro odstránění nedostatků zjištěných na základě provedeného dotazníkového průzkumu. Dále je cílem práce také vypracování …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: Jaromír Veber

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7064