Anna Smolková
Bachelor's thesis
Management kvality (ISO 9000, TQM, EFQM)
Abstract:
Práce se zabýva systémy managementu jakosti, s důrazem na orientaci na zákazníka. Předmětem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků Ľubovnianské nemocnice, n.o., zdravotnického zařízení certifikované dle ISO 9001:2001. V praktické části jsou organizaci nabídnuta různá doporučení pro odstránění nedostatků zjištěných na základě provedeného dotazníkového průzkumu. Dále je cílem práce také vypracování …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7064
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: Jaromír Veber
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7064
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Model ISO 9000 v lázeňských službách
Iaryna Zaletska -
Zavedení systému jakosti dle ISO 9000
Helena Studýnková