Jan Houda

Master's thesis

PR komunikace společnosti NMS Market Research

PR communication of the company NMS Market Research
Abstract:
Tato diplomová práce řeší PR komunikaci agentury NMS Market Research. Cílem bylo zhodnotit její efektivitu po dobu spolupráce s agenturou PR.Konektor. Na základě analýzy komunikace v médiích a na sociálních sítích byla zjištěna kvalitně odvedená práce agentury s uspokojivými výsledky nad rámec smluvených cílů.
Abstract:
This final thesis deals with PR communication of agency NMS Market Research. The goal was to evaluate the effectivity of it during the cooperation witch the agency PR.Konekpr. Based on analysis of the communication in media and social media it is possible to evaluate the cooperation as a success and with satisfying results which exceeded the goals.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2020
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79205