Kseniia Gerashchenko

Bakalářská práce

Political Consumerism towards International Companies That Left or Remained in Russia after the Invasion of Ukraine: The European Consumers’ Perspective

Politický konzumismus ve vztahu k mezinárodním společnostem, které opustily nebo zůstaly v Rusku po invazi na Ukrajinu: pohled Evropských spotřebitelů
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat koncept politického konzumerismu a jeho projevy v bojkotu a buycottingu konkrétních společností nebo výrobků. Práce se zaměří zejména na evropské spotřebitele žijící zejména v České republice, kteří se dobrovolně zapojují do bojkotu výrobků firem, které se rozhodly zůstat v Rusku po invazi na Ukrajinu. Kromě toho je cílem výzkumu porozumět motivacím …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to examine the concept of political consumerism and its manifestations in boycotting and buycotting specific companies or products. The study will particularly focus on European consumers particularly living in the Czech Republic, who voluntarily engage in boycotting goods from companies that have chosen to remain in Russia since its invasion of Ukraine. Additionally, the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94433

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod