Zuzana BOČKOVÁ
Bachelor's thesis
Exploring Northern Ireland Identity
Exploring Northern Ireland Identity
Abstract:
My bachelor thesis concerns exploring Northern Ireland identity. Firstly, it explains what the term identity means in general. It then deals with historical events that have had an influence on Northern Ireland identity. This bachelor thesis also describes popular political movements and their perception of Northern Ireland identity. It explores what individual religions (mainly Catholicism and Protestantism …moreAbstract:
Má bakalářská práce se týká zkoumání identity Severních Irů. Nejprve vysvětluje, co znamená pojem identita obecně. Dále se zabývá historickými událostmi, které měly vliv na jejich identitu. Tato bakalářská práce také popisuje populární politická hnutí, jak vnímají identitu Severních Irů. Poté zkoumá, co znamenají jednotlivá náboženství (především katolicismus a protestantismus) v Severním Irsku pro …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
19503
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Janasová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOČKOVÁ, Zuzana. Exploring Northern Ireland Identity. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
AGRO-KULTURA A IDENTITA V POMORAVIČÍ, Kultura, identita a udržitelný život v Pomoravičí
Pavla Franková -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský