Martin Strnad

Diplomová práce

Employer Branding; influencing student perception by campus management activities

Employer Branding; influencing student perception by campus management activities
Anotace:
Cílem této diplomové práce je definovat employer branding koncept a jeho vztah ke campus managmentu,tedy aktivitám, které společnosti podnikají za účelem prezentování se studentům. Teoretický výzkum zachycuje marketingovou esenci brandingu a dále jí rozvýjí do rámce employer brandingu. Další výzkum se zaměřil na možné campus management aktivity. V praktické části je zkoumána popularita a efektivita …více
Abstract:
The target of this thesis was to define the concept of employer branding and its relation to campus management, the activities companies do in order to attract students and promote themselves as quality employers. The theoretical research captures the marketing essence of branding and further develops it into the employer branding framework. Further research focussed on possible campus management activities …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Daniela Pauknerová
  • Oponent: Martina Budišová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34315