Návrh strategie vstupu společnosti Kohr Brothers, Inc. na trh ČR – Michaela Pešáková
Michaela Pešáková
Bakalářská práce
Návrh strategie vstupu společnosti Kohr Brothers, Inc. na trh ČR
Concept of entry strategy of Kohr Brothers, Inc. Company to Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možným vstupem americké společnosti Kohr Brothers, Inc. na český trh. Teoretická část podává ucelené informace o problematice mezinárodního podnikání včetně vymezení základních pojmů - mezinárodní marketing a management. V rámci první kapitoly jsou také nastíněny formy vstupu firem na zahraniční trhy. Druhá kapitola je věnována identifikaci společnosti a jejího portfolia …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out appropriate entry strategy to Czech market for the company Kohr Brothers, Inc. The theoretical part provides profound information about international business including definition of international marketing and management. It also mentions characteristics of the most typical forms of entry strategies to foreign markets. Second chapter introduces the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Alexej Sato
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57491
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović