Pavel BAUME
Bachelor's thesis
Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji
Skoda brand image analysis in the Usti Region
Abstract:
Cílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti …moreAbstract:
The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAUME, Pavel. \textit{Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hq9ccm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAUME, Pavel. Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Regionální značky se zaměřením na Ústecký kraj
Tomáš Vacek -
Analýza trhu s ojetými automobily Škoda Auto a.s. se zaměřením na vliv osvědčení Cebia Report
Viktor Šimko -
Design herní konzole pro Škoda Auto a.s.
Jaromír Bernard -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Strategická analýza vybraného podniku Fiat Košice - Auto Palazzo s.r.o
František Lukáč