Pavel BAUME

Bakalářská práce

Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji

Skoda brand image analysis in the Usti Region
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat image automobilové značky Škoda mezi majiteli vozů této značky v Ústeckém kraji. Jinými slovy bylo cílem zjistit, jak tito zákazníci značku Škoda vnímají. Práce obsahuje definici značky jako takové a popis jejích prvků a přínosů pro zákazníka i podnik. Dále se věnuje analýze, resp. popisu a zhodnocení prvků značky, které konkrétně podnik Škoda Auto, a.s. v současnosti …více
Abstract:
The goal of this thesis is to analyse the image of the Skoda car brand among the owners of Skoda cars in the Usti Region. In other words, the aim was to find out how the customers of Skoda perceive the brand. The thesis first defines what a brand is, describes its elements and benefits for consumers and businesses. The second part is concentrated on description and evaluation of the brand´s elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Siviček, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAUME, Pavel. Analýza image značky Škoda v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management