Škola pro všechny? Snižování nerovností ve vzdělávání – Natálie ŠLAPALOVÁ
Natálie ŠLAPALOVÁ
Bakalářská práce
Škola pro všechny? Snižování nerovností ve vzdělávání
School for all? The Education support service and its potential for reduction inequalities in education
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vztahy mezi jednotlivými aktéry zapojenými do služby organizace Člověk v tísni Podpora vzdělávání, jejich spolupráci a potenciál této spolupráce ke snižování nerovností ve vzdělávání. Opírá se o sociologické a pedagogické pojetí inkluze, sociálního znevýhodnění a sociálního vyloučení, ale také o některé vize aplikované antropologie. Popisuje a analyzuje vztahy mezi jednotlivými …víceAbstract:
This thesis inquires the relations between the various actors included to Education support, the project of organization People in need, it deals with the cooperation between these actors and the potential of this cooperation to reduce the inequalities in education. It draws from sociological and pedagogical concepts of inclusion, social disadvantage and social exclusion, it also includes some of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLAPALOVÁ, Natálie. Škola pro všechny? Snižování nerovností ve vzdělávání. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Kulturní antropologie / Kulturní antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nerovnosti ve vzdělávání na jihokorejskou společnost
Šárka MACUROVÁ -
Nerovnosti ve vzdělávání v České republice
Julie MOTYKOVÁ -
Nerovnosti ve vzdělávání optikou teorie lidského, ekonomického, sociálního a kulturního kapitálu: případová studie dvou základních škol v Bílině.
Lucie ČERNÁ -
Strategie snižování nerovností ve vzdělávání z pohledu základních škol
Karolína Kovelská -
Regionální rozdíly ve výsledcích PISA testů v České republice
Romana Cagašová -
Škola pro všechny? Snižování nerovností ve vzdělávání
Natálie ŠLAPALOVÁ -
PISA testování a novela školského zákona v perspektivě antropologie vzdělávání
Jiřina Holubová -
Vzdělávání romských dětí neziskovými organizacemi v Brně z perspektivy sociální antropologie rozvoje
Matouš Jelínek
Název
Vložil
Vloženo
Práva