Ing. Lukáš Pochman

Bachelor's thesis

Marketing a propagace měst a obcí

Marketing and Promotion of Cities and Villages
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovým aktivitám měst a obcí, které zásadním způsobem ovlivňují jejich propagaci v rámci určitého regionu. Teoretická část této práce se soustředí na přesné definování a popis nejčastěji používaných marketingových nástrojů, jejich specifika a strategické využití v konkrétní praxi propagace měst a obcí. Praktické část se zabývá porovnáním současných marketingových …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with marketing activities of cities and villages fundamentally influencing their promotion in a particular region. The theoretical part of the thesis focuses on the explicit definition and description of the most frequently used marketing tools, their specifics and strategic implementation in the actual practice of cities and villages’ promotion. The practical part deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní