Ing. Lukáš Pochman

Bakalářská práce

Marketing a propagace měst a obcí

Marketing and Promotion of Cities and Villages
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovým aktivitám měst a obcí, které zásadním způsobem ovlivňují jejich propagaci v rámci určitého regionu. Teoretická část této práce se soustředí na přesné definování a popis nejčastěji používaných marketingových nástrojů, jejich specifika a strategické využití v konkrétní praxi propagace měst a obcí. Praktické část se zabývá porovnáním současných marketingových …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with marketing activities of cities and villages fundamentally influencing their promotion in a particular region. The theoretical part of the thesis focuses on the explicit definition and description of the most frequently used marketing tools, their specifics and strategic implementation in the actual practice of cities and villages’ promotion. The practical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace