Ing. Nikola Vitíková

Bakalářská práce

Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků

Advertising and public relations - analysis of common and different features
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a PR se zaměřením na analýzu jich rozdílných a společných znaků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska popisující tuto problematiku. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a jeho následné analýzy. V této části jsou jednotlivé otázky dopodrobna rozebrány. Zdrojem podkladových materiálů bylo studium odborné literatury, …více
Abstract:
The bachelor`s thesis deals with advertising and PR focused on its analysis of common and different features. In the theoretical part there are defined the basic terms and the theoretical resource is describing the issue. The practical part consists of the survey and its subsequent analysis. In this section each question is analyzed in detail. The source of background materials was the study of specialized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní