Bc. Karolína Martínková

Bachelor's thesis

Využití Google Analytics pro marketing firmy

Use of Google Analytics in a company marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavit návrhy a doporučení ke zlepšení marketingových výsledků organizace prostřednictvím využití nástroje Google Analytics. Organizace, jejíž údaje jsou využité a představené v rámci práce, si nepřála zveřejnit své jméno a z tohoto důvodu bude označována anonymní zkratkou XY. Práce je rozdělena na tři základní části, a to teoretickou část, praktickou část, návrhovou část …more
Abstract:
The aim of this thesis is to make suggestions and recommendations to improve the marketing results of the organization through the use of Google Analytics. The organization, whose data is used and presented in this work, did not wish to publish its name and for this reason it will be labeled with anonymous abbreviation XY. The thesis is divided into three basic parts, namely theoretical part, practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2020
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze