Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy – Bc. Jan Macharáček
Bc. Jan Macharáček
Diplomová práce
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Evaluation of the Enterprise Competitiveness Based on Financial Analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy“ je posouzení míry konkurenceschopnosti konkrétního podniku a navržení opatření vedoucí ke zlepšení jeho konkurenceschopnost. V teoretické části je nejprve vymezen pojem konkurenceschopnost s dalšími související pojmy, dále jsou popsány možné postupy měření konkurenceschopnosti s důrazem na finanční analýzu …víceAbstract:
The subject of the thesis „Evaluation of the Enterprise Competitiveness Based on Financial Analysis“ is to evaluate the competitiveness of the particular company and to suggest measures that can improve the competitiveness of the company. First, the concept of the competitiveness and other related terms are defined in the theoretical part, then some methods of measuring competitiveness are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/werf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Chlup
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza podniku a její vliv na výkonnost a konkurenceschopnost
Valerie Cekulová -
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání
Jiří Čadek