Barbara ZGRAJA
Diplomová práce
Dokumentární fotografie- dítě
Documentary photo - child
Anotace:
Ve své práci bych chtěla podotknout především to, jakým důležitým tématem může být dítě ve fotografii jak pro fotografa tak pro obyčejného člověka, který chce zachytit obraz svého dítěte, vnoučete, nebo bratra či sestry. Proces fotografování velmi emocionálních dětí je především dobrou a inspirující zábavou. V první kapitole jsem se snažila odpovědět na otázku čím je dětská fotografie jako dokument …víceAbstract:
In my work I would like to especially point out that such an important issue may be a child in the photo for the photographer as well as for an ordinary man who wants to capture a picture of your child, grandchild, or brother or sister. The process of photographing children is very emotional especially good and inspiring entertainment. In the first chapter, I tried to answer the question what is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2012
- Vedoucí: MgA. Jiří Hrdina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZGRAJA, Barbara. Dokumentární fotografie- dítě. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy SŠ a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální filmový styl neo-noir z pohledu fotografie
Ondřej Konečný -
T: Interpertace osamělosti v současné dokumentární fotografii
Dominik Księżyk -
T: Female gaze (ženský pohled) ve fotografii ve věku sociálních médií
Weronika Wozniak -
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak -
Montáž ve fotografii - Hranice fotografie a grafické tvorby
Monika Řeháková -
Neviděný svět ve fotografii Marie Kratochvílové
Anna Jedličková -
1. Teoretická část:\nl{}Motiv rasy ve fotografii\nl{}(od kolonialismu po uprchlickou krizi)\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Preparace\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Děti úplňku
Gabriela Stránská -
T: Pandemie covidu ve fotografiích českých studentů a absolventů institutu tvůrčí fotografie
Hurychová Hurychová