Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Veronika Slavíková
Bc. Veronika Slavíková
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of a company
Abstract:
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie vybraného podniku" se zabývá komunikační strategií firmy Pink Tina. V teoretické části diplomová práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix a komunikační strategie. Následně je proveden rozbor jednotlivých nástrojů komunikační strategie a jednotlivých kroků komunikační strategie. V praktické části práce specifikuje …moreAbstract:
The purpose of this thesis, titled "Communication strategy of a company", is to provide communication strategy of the company called Pink Tina. In theory part terms such as marketing communication, marketing mix, communication mix and communication strategy are being explained. Later on each tool of communication strategy is described and also each step of communication strategy is fully explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slavíková, Veronika. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie a právo na sociálních sítích
Mikuláš Kužel
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights