Bc. Veronika Slavíková

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of a company
Abstract:
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie vybraného podniku" se zabývá komunikační strategií firmy Pink Tina. V teoretické části diplomová práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix a komunikační strategie. Následně je proveden rozbor jednotlivých nástrojů komunikační strategie a jednotlivých kroků komunikační strategie. V praktické části práce specifikuje …more
Abstract:
The purpose of this thesis, titled "Communication strategy of a company", is to provide communication strategy of the company called Pink Tina. In theory part terms such as marketing communication, marketing mix, communication mix and communication strategy are being explained. Later on each tool of communication strategy is described and also each step of communication strategy is fully explained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Slavíková, Veronika. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade

Theses on a related topic