Bc. Veronika Slavíková

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of a company
Anotácia:
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie vybraného podniku" se zabývá komunikační strategií firmy Pink Tina. V teoretické části diplomová práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix a komunikační strategie. Následně je proveden rozbor jednotlivých nástrojů komunikační strategie a jednotlivých kroků komunikační strategie. V praktické části práce specifikuje …viac
Abstract:
The purpose of this thesis, titled "Communication strategy of a company", is to provide communication strategy of the company called Pink Tina. In theory part terms such as marketing communication, marketing mix, communication mix and communication strategy are being explained. Later on each tool of communication strategy is described and also each step of communication strategy is fully explained …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slavíková, Veronika. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade

Práce na příbuzné téma