Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu – Ing. Radka KRATOCHVÍLOVÁ
Ing. Radka KRATOCHVÍLOVÁ
Bachelor's thesis
Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu
Recomendation to increase competitive ability of company Zkoušky vodotěsnosti kanalizace by marketing mix instruments
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou malých a středních specializovaných stavebních podniků. Díle je provedena SWOT analýza a PEST analýza. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vychází …moreAbstract:
This bachelor work deals with utilization of marketing mix to increase competitive ability of Drainage watertightness tests company. Based on the information in theoretical part this work discusses to analysis of small and medium specialized construction companies. There were made SWOT analysis and PEST analysis. The use of analysis helped to determinate important information that led to setup disposals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
6526
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Radka. \textit{Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/hr3349/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRATOCHVÍLOVÁ, Radka. Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Projekt podnikatelského záměru firmy Zkoušky vodotěsnosti kanalizace
Radka KRATOCHVÍLOVÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý