Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016 – Bc. Veronika Gašparová
Bc. Veronika Gašparová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Dary Kraje's Marketing Communication Project for 2016
Abstract:
Úkolem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro organizaci Dary Kraje, která se zabývá prodejem kvalitních regionálních potravin. Cílem práce je zlepšení povědomí o obchodě mezi spotřebiteli, zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, zvýšení konkurenceschopnosti a celkový nárůst počtu zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové …moreAbstract:
Main goal of this master thesis is the proposal of marketing communication by Dary Kraje company that sells quality regional food. The aim is to increase awareness among consumers, improve communication with the existing and potential customers as well as increase the competitiveness and the number of customer. The theoretical part defines terms related to marketing communication. Monitoring and in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAŠPAROVÁ, Veronika. \textit{Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hr39jx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gašparová, Veronika. Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková