Stav čtenářské gramotnosti žáků základních škol – Iveta HLOBILOVÁ
Iveta HLOBILOVÁ
Bachelor's thesis
Stav čtenářské gramotnosti žáků základních škol
Status reading literacy of primary school pupils
Anotácia:
Moje práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků v základní škole. Porovnávám stav čtenářské gramotnosti žáků šesté třídy a osmé třídy základní školy městského typu a žáků šesté třídy a osmé třídy základní školy vesnického typu. Sleduji posun čtenářské gramotnosti mezi šestými a osmými ročníky základní školy. V teoretické části vysvětluji pojmy gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost, …viacAbstract:
My work deals with the reading literacy of pupils in elementary school. Comparing the status of the literacy skills of pupils sixth grade and eighth grade of elementary school pupils ' urban-type and the sixth grade and eighth grade elementary school of village type. I watch shift literacy skills among the šestými and eighth years of elementary school. In the theoretical part of explaining the concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2015
Zverejniť od: 8. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOBILOVÁ, Iveta. Stav čtenářské gramotnosti žáků základních škol. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3k-čj-ov-N
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků primární školy
Monika EREMIÁŠOVÁ -
Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby
Radka KOPECKÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová