Netradiční pojetí výuky hudební výchovy v 1. ročníku ZŠ – Kristýna Harisová
Kristýna Harisová
Diplomová práce
Netradiční pojetí výuky hudební výchovy v 1. ročníku ZŠ
Non-Traditional Approach to Teaching Music in the First Year of Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá netradičními prvky ve výuce hudební výchovy v prvním ročníku základní školy. Cílem bylo vytvořit tematický plán obohacený o neobvyklé aktivity a nabídnout jej učitelům jako alternativu ve vyučování. Práce sestává z teoretické a praktické části. Teoretická část řeší hudební výchovu ve spojitosti s kurikulárními dokumenty, dále se věnuje převážně charakteristice osobnosti žáka …víceAbstract:
The diploma thesis deals with non-traditional elements in music education in the first year od primary school. The aim was to create a thematic plan enriched with unusual activities and offer it to teachers as an alternative to teaching. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with music education in connection with curricular documents, it also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jana Konvalinková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Harisová, Kristýna. Netradiční pojetí výuky hudební výchovy v 1. ročníku ZŠ. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční metody a formy práce v hodinách hudební výchovy na 1.stupni ZŠ
Ludmila Nečasová -
Netradiční hudební nástroje a jejich využití v mateřské škole pro rozvoj rytmického cítění dětí předškolního věku
Gabriela VAŇKOVÁ -
Integrovaný tematický celek "Moje obec" v hudebním pojetí
Ludmila Indrová -
Jasha Heifetz, jeho netradiční pojetí houslové interpretace
Pavel VANČURA -
Environmentální tematický plán zaměřený na vedení dětí předškolního věku k zodpovědnému nakládání s odpady
Karolína Zámečníková -
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Veronika Kytnerová -
Tematický plán jako opora při plánování výuky
Eliška KOSTKOVÁ -
Hudební výchova na II. stupni základní školy v období distanční výuky
Kamila ŠPEJROVÁ