Use of on-line marketing in the Czech real estate market – Ekaterina Ilinskaya
Ekaterina Ilinskaya
Diplomová práce
Use of on-line marketing in the Czech real estate market
Využití on-line marketingu na českém trhu s nemovitostmi
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit využívání on-line marketingových nástrojů používaných pražskou realitní společnosti Happy House Rentals, s.r.o a navrhnout postupy pro zlepšení její on-line marketingové strategie. První část práce popisuje nástroje on-line marketingu. Druhá část představuje trh s nemovitostmi a použitím publikovaných dat popisuje situaci v odvětví nemovitostí v České republice …víceAbstract:
The goal of this Master's Thesis is to evaluate the use of online marketing tools used by the Prague-based Real Estate company Happy House Rentals Ltd. and to propose improvements for their online marketing strategy. The first part of the paper describes available online marketing tools. The second part introduces the Real Estate market and describes, using published data, the situation of the Real …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Investing in Residential Real Estate: A Smart Decision?
Johanne Olimb Kirkerud -
Real Estate Investments: Exploring Types and Strategies for the Residential Market
Aigerim Almazbekova -
Analysis of the Real Estate Market in the Russian Federation
Iuliia Afonina -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
Ingo M. Pusch -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová