Color grading v současné autorské seriálové tvorbě České televize – BcA. Jan Tégláš
BcA. Jan Tégláš
Bachelor's thesis
Color grading v současné autorské seriálové tvorbě České televize
Color grading in the current unique series of Czech Television
Abstract:
Student se zaměří na způsob využití barevné manipulace ve výsledném vizuálním stylu napříč vybranými seriálovými počiny rozdílných žánrů v autorské tvorbě České televize. Teoretická část práce se bude věnovat obecné teorii barev, pravidlům při manipulaci s barvami v audiovizuálním díle, jejich výkladem a způsoby interpretace a také možnostmi využití color gradingu v různých oblastech televizní produkce …moreAbstract:
The student will focus on the use of color grading in the visual style of selected series across different genres in Czech Television production. The theoretical part of the work will focus on the general theory of colours, the rules of manipulating with colors in audiovisual work, their interpretation and methods of interpretation, as well as the possibilities of using color grading across various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jzhbt/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2021
- Supervisor: MgA. Kristína Pupáková
- Reader: prof. MgA. Marek Jícha
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÉGLÁŠ, Jan. \textit{Color grading v současné autorské seriálové tvorbě České televize}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hrcci3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaBachelor programme / field:
Drama Arts / Audio-visual works
Theses on a related topic
-
Colour grading v americkém žánrovém filmu od roku 1990 po současnost
Filip Neminarz -
Color grading a význam barev ve filmu
Jan Výbora -
Metodika fotografování očí recentní lidské populace za účelem analýzy barvy duhovky s využitím běžně dostupné techniky
Vlaďka Tomková -
Integrace Romů pomocí kulturních aktivit na příkladu projektu Barvy brněnského Bronxu
Sara Cočevová -
Vliv červené a modré barvy kravaty na vnímanou důvěryhodnost
Tomáš Vaněk -
Variantní návrh protiradonové bariéry spodní stavby a vliv barvy polymerní fólie na teplotou v interiéru
Darja Bártů -
Světelný design nočních scén v divadle a ve filmu s důrazem na využití modré barvy
Daniel Peprník -
Vliv červené barvy na vnímání atraktivity žen
Tereza Pulkrtová