Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip – Tereza Lányová
Tereza Lányová
Bachelor's thesis
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Promotion of Traveler Documentary Movie Zero Hero Trip
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je navrhnout nízkonákladovou komunikační strategii za účelem propagace cestovatelskému dokumen-tárnímu filmu Zero Hero Trip. V teoretické části jsou definována teoretická východiska dokumentárního filmu, road movie, filmového marketingu a marketingové komunikace. Dále se věnuje objasnění pojmů distribuce a propagace filmu, …moreAbstract:
This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to suggest low cost comunication strategy for a purpose promotion of travel documentary film Zero Hero Trip. In the theoretical part, the theoretical description of documentary, road movie, film marketing and marketing communication is defined. Terms like film distribution and promotion, advertisment, online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁNYOVÁ, Tereza. \textit{Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hrgjj3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lányová, Tereza. Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Eva Juřenčáková -
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Komparace marketingové a komunikační strategie dvou vybraných animovaných filmů v České republice a její vliv na úspěch filmů
Jana Holanová -
Komunikační strategie filmu značky Marvel uváděného do českých kin
Marta Nosková Žurková -
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Jennifer Chlebková -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Ondřej Sloup