Oksana Shnyreva
Bachelor's thesis
Konkurence značek obchodů
Competition of Shop Brands
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou použití nástrojů marketingového a komunikačního mixu u firem na trhu s oblečením. Správné použití všech nástrojů je v dnešní době velice důležité z hlediska udržení konkurenceschopnosti podniku a přilákání nových zákazníků. Hlavním cílem je identifikovat a použít faktory, které převádí zákazníky od jedné firmy ke druhé v rámci jednoho nákupního centra. Bakalářská …viacAbstract:
The issue of this paper concerns the combination of marketing and communication methods used by brands on the market. Proper execution of these methods is an essential component that develops a competitive advantage and attracts new customers. The main goal of this study is to identify the aspects that would stimulate a customer to shift from one store to another in the context of a shopping mall. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI
Názov
Vložil
Vložené
Práva