Oksana Shnyreva
Bakalářská práce
Konkurence značek obchodů
Competition of Shop Brands
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou použití nástrojů marketingového a komunikačního mixu u firem na trhu s oblečením. Správné použití všech nástrojů je v dnešní době velice důležité z hlediska udržení konkurenceschopnosti podniku a přilákání nových zákazníků. Hlavním cílem je identifikovat a použít faktory, které převádí zákazníky od jedné firmy ke druhé v rámci jednoho nákupního centra. Bakalářská …víceAbstract:
The issue of this paper concerns the combination of marketing and communication methods used by brands on the market. Proper execution of these methods is an essential component that develops a competitive advantage and attracts new customers. The main goal of this study is to identify the aspects that would stimulate a customer to shift from one store to another in the context of a shopping mall. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Brand building pro e-shop s dámskými botami
Xuan Quynh LAI
Název
Vložil
Vloženo
Práva