Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené) – Kateřina Staňková
Kateřina Staňková
Master's thesis
Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Market segmentation of the tourism preferences
Abstract:
Analýza spotřebního chování jednotlivých segmentů cestovního ruchu, jež se od sebe liší způsobem plánování, organizování a vlastní realizace letní dovolené.Získaná data budou cenným materiálem pro nejen pro autorku a její budoucí praxi v CR,ale získané informace mohou rovněž posloužit i institucím CR, jako jsou Czech Tourism, či Ministerstvo pro místní rozvoj.Abstract:
Analysis of the customer's behaviour of the different segments, which are different from each other, as far as planning, organizing and realization of the summer holiday are concerned. The datas will help the author and her profession development in Tourism and Marketing branches, so as the main tourism institutions, such as Czech Tourism or Department of local development.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25713
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jan Herget
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z~hlediska preferencí trávení letní dovolené)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/hrpbyw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25713
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Cenové trendy na českom a nemeckom trhu s osobnými automobilmi v rokoch 2010 - 2019
Michal Janko -
Současné trendy na evropském trhu s elektřinou
Prokop Švábík -
Trendy na trhu s civilními letadly: Boeing vs. Airbus
Michael Čížek -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Polarizace na trhu práce
Lukáš Pernický -
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Jan Doubek