Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy – Aneta Meisnerová
Aneta Meisnerová
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy
The influence of marketing communication in eating disorders
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části se zabývá body image, ideálem krásy, poruchami příjmu potravy, marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Druhá část je tvořena dotazníkem, rozhovorem s lékařem a obsahovou analýzou příběhů pacientek. Cílem je zjistit, zda existuje nějaký vliv marketingové …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the influence of marketing communication in eating disorders. The thesis is divided into two parts. In the first theoretical part deals with body image, ideal of beauty, eating disorders, marketing communication and communication mix. The second practical part consists of a questionnaire, an interview with a medical doctor and content analysis of stories from patients …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31275
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev