Bc. Petra Šantorová

Diplomová práce

Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele

Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotace:
Diplomová práce se věnuje psychologické funkci obalu a jejího vlivu na rozhodování spotřebitele. Je zaměřená na obaly neperlivých balených vod. V úvodní části autorka charakterizuje základní model nákupního chování spotřebitele, s důrazem na jeho rozhodování při nákupu potravinářských výrobků. Následně se práce soustřeďuje na samotný obal produktu a jeho důležitost při rozhodování o nákupu. Jsou zde …více
Abstract:
The thesis explores the psychological functions of product packaging and its effect on consumer decision making. It is focused particularly on the packaging of bottled still water. In the first part, the author describes the basic model of consumer shopping behavior with emphasis on decision making when buying food products. Following, the thesis focuses on the product packaging itself and its influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní