Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company – Bc. Olga Diachenko
Bc. Olga Diachenko
Master's thesis
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Abstract:
The processes of internationalization and globalization which take place on a world scale make business environment more competitive than ever before. Therefore, if company wants to compete with international players on the domestic market, it should also expand its operations to the foreign markets and take an advantage of the economy of scale. Confectionary industry is one of the most concentrated …moreAbstract:
Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIACHENKO, Olga. \textit{Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hrs0nk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Diachenko, Olga. Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing