Bc. Olga Diachenko

Master's thesis

Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Abstract:
The processes of internationalization and globalization which take place on a world scale make business environment more competitive than ever before. Therefore, if company wants to compete with international players on the domestic market, it should also expand its operations to the foreign markets and take an advantage of the economy of scale. Confectionary industry is one of the most concentrated …more
Abstract:
Procesy internacionalizace a globalizace, které se dějí ve světovém měřítku, vytvářejí podnikatelské prostředí mnohem konkurenceschopnější než kdy předtím. Proto, pokud společnost chce soutěžit s mezinárodními hráči na domácím trhu, by měla také rozšířit své aktivity na zahraničních trzích a mít výhodu z úspor z rozsahu. Cukrářský průmysl je jedním z nejvíce koncentrovaných trhů z hlediska hospodářské …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Diachenko, Olga. Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing

Theses on a related topic