Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci – Tereza LAŠTÍKOVÁ
Tereza LAŠTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci
Tiktok Algorithm and other ways of using a social network for marketing communication.
Abstract:
Sociální sítě vládnou světu moderní marketingové komunikace. Na základě tohoto tvrzení se má bakalářská práce zabývá právě touto formou propagace na nyní velmi populární internetové platformě Tiktok. Tato práce je rozdělena na dvě části, z nichž teoretická část se zaměřuje na význam marketingové komunikace a více nás seznámí s aplikací Tiktok, kdežto praktická část zkoumá hlavně funkčnost Tiktok algoritmu …moreAbstract:
Social networks rule the world of modern marketing communication. Based on this statement, my bachelor's thesis deals with this form of promotion on the now very popular internet platform Tiktok. This thesis is divided into two parts, of which the theoretical part focuses on the importance of marketing communication and acquaints us more with the application Tiktok, while the practical part examines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAŠTÍKOVÁ, Tereza. \textit{Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/hrx4ig/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAŠTÍKOVÁ, Tereza. Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Rizikové jednání v prostředí sociální sítě TikTok
Vendula Neuwirthová -
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights