Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci – Tereza LAŠTÍKOVÁ
Tereza LAŠTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci
Tiktok Algorithm and other ways of using a social network for marketing communication.
Anotácia:
Sociální sítě vládnou světu moderní marketingové komunikace. Na základě tohoto tvrzení se má bakalářská práce zabývá právě touto formou propagace na nyní velmi populární internetové platformě Tiktok. Tato práce je rozdělena na dvě části, z nichž teoretická část se zaměřuje na význam marketingové komunikace a více nás seznámí s aplikací Tiktok, kdežto praktická část zkoumá hlavně funkčnost Tiktok algoritmu …viacAbstract:
Social networks rule the world of modern marketing communication. Based on this statement, my bachelor's thesis deals with this form of promotion on the now very popular internet platform Tiktok. This thesis is divided into two parts, of which the theoretical part focuses on the importance of marketing communication and acquaints us more with the application Tiktok, while the practical part examines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAŠTÍKOVÁ, Tereza. Tiktok Algoritmus a jiné funkce využití dané sociální sítě v marketingové komunikaci. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Práce na příbuzné téma
-
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Rizikové jednání v prostředí sociální sítě TikTok
Vendula Neuwirthová -
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná
Názov
Vložil
Vložené
Práva