Eva Čablová
Bakalářská práce
Marketing v automobilovém průmyslu
Marketing in the automotive industry
Anotace:
Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.Abstract:
This thesis analyzes the current situation in the automotive industry. It focuses on the development of the car market in recent months, the scrappage program and the marketing trends in automotive industry. After Sales marketing of Opel car maker is analyzed in detail in the last section on company Mikona Auto, Zlín.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Igor Duszek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20572
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
Alena Machačová -
Event management - After Sales konference
Matěj Poláček -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Aspekty zákaznické spokojenosti v automobilovém průmyslu
Thuy Duong Nguyen -
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Adéla Mikschiková -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
Jan Faltýsek -
Zavedení programu na podporu prodeje automobilů ve společnosti Opel
Pavel Kočí