Metody výcviku prodejců automobilů – Bc. Vendula Bártečková
Bc. Vendula Bártečková
Master's thesis
Metody výcviku prodejců automobilů
Sales Training Methods for Car Salesmen
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou Metody výcviku prodejců automobilů. V práci jsou metody ověřovány, specifikovány a je uvedena analýza prodeje automobilů značky Peugeot. Teoretická část práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky, osobní prodej a direkt marketing. Dále se teoretická část zabývá motivací pracovníků, věrností zákazníků a profesními kompetencemi či kvalifikací pracovníků. Praktická část …viacAbstract:
In this thesis, the theme of its are training methods of the car dealers, methods are specified and an analysis of sales of Peugeot cars is stated. The teoretical part is focused on customer communication, personal selling and direct marketing. There are also mentioned in this part of thesis motivation of employees, a power of the customers and also such a term as professional competence or qualifications …viacKľúčové slová
Metody výcviku prodejců automobilů vozy značky Peugeot komunikace se zákazníky marketing prodeje automobilů osobní prodej direkt marketing rozvoj lidských zdrojů věrnost zákazníků Sales training methods for car salesmen Peugeot cars communication with customers marketing of car sales personal selling direct marketing development of human resources loyalty of clients
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vngw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová -
Metody výcviku prodejců automobilů
Hana Pospíšilová -
Metody výcviku prodejců automobilů
Hana Pospíšilová -
The Project of Development of Human Resource Management System for a Chosen Company
Berna Karatas -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace autonomních automobilů
Lukáš Šrom