Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí – Bc. Barbora Krejčí
Bc. Barbora Krejčí
Bakalářská práce
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Persuasion: influence of authority vs. influence of emotions
Anotace:
Cílem práce je zaměřit se na změnu postoje na základě persuaze. Persuaze je metoda úmyslného ovlivňování lidí, která předpokládá změnu duševního stavu (postojů, myšlenek, názorů, chování) a je založena na svobodné vůli, čímž se diametrálně odlišuje od nátlaku. Persuazivní komunikace se využívá v reklamách, v politice, ale také v každodenním životě běžných lidí. Teoretická část práce definuje postoj …víceAbstract:
Aim of this thesis is to give an overview on changing attitudes on the basis of persuasion. Persuasion is a method of influencing people, which presupposes mental status changes in attitudes, opinions, ideas, or behaviour. These mental status changes are based on the free will, what makes them diametrically different from compulsion. Persuasive communication is used in commercials, in politics, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fq4vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jana Kostínková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Čevelíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Persuaze a změna postoje
Jiří Kůs -
Persuaze a změna postoje
Jiří Kůs -
Persuaze a změna postoje
Jiří Kůs