Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh – Silvie Benešová
Silvie Benešová
Bachelor's thesis
Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh
Draft Financial Budget for Marketing Support When Introducing a New Product on the Domestic Market
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je popsána podnikatelská strategie, finanční analýza a sestavení finančního rozpočtu. Dále pak analýza spotřebních trhu a moderní marketingový výzkum.V praktické části jsou základní informace podniku Pivovar ZUBR a.s. a co je jejím předmětem podnikání. Pak je vytvořen harmonogram kampaně marketingových …moreAbstract:
There is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part business strategy, financial analysis and compilation of financial budget. Further analysis of the consumer market and advanced marketing research. The practical part describes the basic business information Pivovar ZUBR a.s. and what is its core business. Then it created a campaign schedule marketing activities for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Doc. Ing. Eva SIKOROVÁ, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Silvie. \textit{Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hsdfvo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benešová, Silvie. Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of Public Service
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Analýza spotřebního chování na trhu lyžařských středisek
Karolína Lunerová -
Analýza trhu spotřebních úvěrů v ČR
Ivana Mrázová -
Analýza spotřebního chování na trhu s biopotravinami
Kristýna Smažíková -
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
Michaela Mrózková -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
František Kazlepka -
Faktory ovlivňující spotřební chování na kosmetickém trhu v ČR
Tereza Krajdlová -
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Martina STRNÁDKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights