Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh – Silvie Benešová
Silvie Benešová
Bakalářská práce
Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh
Draft Financial Budget for Marketing Support When Introducing a New Product on the Domestic Market
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je popsána podnikatelská strategie, finanční analýza a sestavení finančního rozpočtu. Dále pak analýza spotřebních trhu a moderní marketingový výzkum.V praktické části jsou základní informace podniku Pivovar ZUBR a.s. a co je jejím předmětem podnikání. Pak je vytvořen harmonogram kampaně marketingových …víceAbstract:
There is divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part business strategy, financial analysis and compilation of financial budget. Further analysis of the consumer market and advanced marketing research. The practical part describes the basic business information Pivovar ZUBR a.s. and what is its core business. Then it created a campaign schedule marketing activities for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Doc. Ing. Eva SIKOROVÁ, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benešová, Silvie. Návrh finančního rozpočtu pro marketingovou podporu při zavádění nového výrobku na tuzemský trh. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
Silvie Vornayová -
Analýza spotřebního chování na trhu s biopotravinami
Kristýna Smažíková -
Analýza spotřebního chování na trhu lyžařských středisek
Karolína Lunerová -
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
Michaela Mrózková -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
František Kazlepka -
Analýza trhu spotřebních úvěrů v ČR
Ivana Mrázová -
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Martina STRNÁDKOVÁ -
Analýza trhu s chytrými hodinkami
Pavel Bartoš
Název
Vložil
Vloženo
Práva