Bc. Jiří Patera, DiS.

Master's thesis

Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně

Assess the effectiveness of political marketing - analysis of specific campaigns
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových technik a metod, které použilo politické hnutí ANO 2011 ve volební kampani před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2013 a celkovým rozborem této kampaně. Hnutí ANO 2011 zaznamenalo ve volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013 takový volební úspěch, protože pojalo svou volební kampaň jako detailně propracované budování značky a za pomoci technik …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing techniques and methods that used political movement ANO 2011 in the election campaign before the elections to the Chamber of deputies in 2013 and overall analysis of this campaign. Movement ANO 2011 registered in the elections to the Chamber of deputies in 2013, such electoral success, because it has assimilated his election campaign as the elaborate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní