Vliv změn sazeb spotřební daně z alkoholických nápojů na spotřebu alkoholu v České republice v letech 2010-2021 – Petr Trost
Petr Trost
Bakalářská práce
Vliv změn sazeb spotřební daně z alkoholických nápojů na spotřebu alkoholu v České republice v letech 2010-2021
Impact of changes in excise duty rates on alcoholic beverages on alcohol consumption in the Czech Republic in 2010-2021
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranými spotřebními daněmi, a to konkrétně daní z piva, lihu, vína a meziproduktů, v České republice a jejich dopadem na spotřebu alkoholických nápojů v letech 2010-2021. V teoretické části bakalářské práce jsou podrobně uvedeny teoretické koncepty související se zkoumanou problematikou, historie spojená se samotným vznikem daní a pohledem různých ekonomických škol na daně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with selected excise taxes, namely taxes on beer, alcohol, wine and intermediate products, in the Czech Republic and their impact on the consumption of alcoholic beverages in the years 2010-2021.The theoretical part of the thesis presents in detail the theoretical concepts related to the issue under study, the history associated with the emergence of taxes and the views of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Martin Zeman
- Oponent: Jan Kozák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROST, Petr. \textit{Vliv změn sazeb spotřební daně z alkoholických nápojů na spotřebu alkoholu v České republice v letech 2010-2021}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/hskijj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova