Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games – Daniel Kristian
Daniel Kristian
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Esports Marketing Activities with a Focus on Riot Games Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit v esportu a to konkrétně u esportových titulů od společnosti Riot Games. Teoretická část práce popisuje pojmy jako je komunikační mix, marketingová strategie, event marketing či samotný esport. Tuto část zakončuje kapitola metodiky práce, která obsahuje cíl a účel práce, cílovou skupinu, metodu výzkumu a výzkumné otázky. Část praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing activities in esports, specifically for esports titles from Riot Games. The theoretical part of the thesis describes concepts such as communication mix, marketing strategy, event marketing and esport itself. This part concludes with the methodology chapter, which incorporate the aim and purpose of the thesis, the target group, the research method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRISTIAN, Daniel. \textit{Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hsoho9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kristian, Daniel. Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Eva Horáková -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Jana Hochvaldová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová