Využití metod RWCT při výuce nejen dějin umění ale i teorie praktické činnosti v rámci výtvarné výchovy na gymnáziu – Bc. Olga Slavíková
Bc. Olga Slavíková
Master's thesis
Využití metod RWCT při výuce nejen dějin umění ale i teorie praktické činnosti v rámci výtvarné výchovy na gymnáziu
The use of RWCT methods in teaching art history and the theory of practical activities in art lessons at grammar school
Anotácia:
Diplomová práce vychází z Rámcově vzdělávacího programu pro střední vzdělávání (RVP - G), školního vzdělávacího programu (ŠVP) konkrétního gymnázia a především z příruček představujících program výukových metod RWCT (Reading and writing for cricital thinking). Cílem práce je aplikace metod RWCT na učební látku předmětu dějin umění na středních školách. Teoretická část představuje nejen výchozí programy …viacAbstract:
The diploma thesis is based on the High-level education plan for secondary education, on an education plan of a specific grammar school, and particularly on guidelines presenting the RWCT (Reading and writing for critical thinking) program of teaching methods. The aim is to devise a teaching program for art lessons at secondary schools while making use of RWCT methods. The theoretical part presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uwfh6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedúci: PhDr. Libor Kyncl
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLAVÍKOVÁ, Olga. \textit{Využití metod RWCT při výuce nejen dějin umění ale i teorie praktické činnosti v rámci výtvarné výchovy na gymnáziu}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hsxpnq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
Developing Critical Thinking in EFL
Jana Fajmonová -
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Odraz kurikulárních dokumentů v didaktickém myšlení učitelů výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy
Daniela NAUČOVÁ -
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
Michaela Hložková -
Regenerative Art
Gabriela Benish-Kalná -
Les ?uvres d´art dans la classe de FLE
Radana JAROŠOVÁ