Aplikace testu barev v oblasti marketingu produktu – Bc. Karolína Reinerová
Bc. Karolína Reinerová
Diplomová práce
Aplikace testu barev v oblasti marketingu produktu
Colors test application in product marketing
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřuje na využití asociačního testu barev ve vztahu k hodnocení, image a prodejnosti produktů v oblasti automobilového průmyslu. Práce se zaměřuje na využití psychologického přístupu k hodnocení barev produktu, jeho částí a jeho prodejnosti u cílových skupin zákazníků. Hlavním tématem teoretické části jsou barvy jako takové, konkrétně se jedná o teorii barev, jejich vnímání z psychologického …víceAbstract:
This final thesis focuses on the use of colour association testing in relation to the assessment, image and marketability of products in the automotive industry. The work focuses on the use of a psychological approach in the evaluation of the color of the product, its components and its sales to the target groups of customers. The main theme of the theoretical section is color, namely the theory of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/go46o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce v reklamě
Lucie ZELENKOVÁ