Řízení robota Lego NXT pomocí headsetu EPOC – Jan Beseda
Jan Beseda
Bachelor's thesis
Řízení robota Lego NXT pomocí headsetu EPOC
Lego NXT Robot Control using EPOC Headset
Anotácia:
Cílem této práce je realizace řízení robota Lego Mindstorms EV3 pomocí Emotiv headsetu EPOC. Lego Mindstorms EV3 je řídící jednotka, která ovládá jednotlivé senzory a motory připojené k ní. Emotiv neuroheadset EPOC slouží jako rozhraní pro interakci člověka s počítačem. Byly vytvořeny 2 aplikace. Jedna, MindBot RobotPart pro obsluhu robota a jeho ovládání, která běží na řídící jednotce EV3, a další …viacAbstract:
Aim of this Paper is realisation of controlling the robot Lego Mindstorms EV3 by Emotiv headset EPOC. Lego Mindstorms EV3 is control unit which controls the connected particular sensors and motors. Emotiv neuroheadset EPOC serves as brain-computer interface. Two applications has been implemented. One MindBot_RobotPart for taking care of control of the robot which runs on EV3 control unit and second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Eliška Ochodková
- Oponent: Petr Gajdoš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
ANIMOW - výukové rozhraní pro tvorbu animací pro web
Jiří Gerat -
Rozhraní pro obousměrnou komunikaci testovacích zařízení
Matyáš Tóth -
Návrh uživatelského rozhraní s využitím prvků vtělené interakce pro práci s odborným textem
Michal Létal -
Interakce člověka s robotem: pokročilá úkolově orientovaná rozhraní pro neodborné uživatele
Zdeněk Materna -
Interakce člověka s robotem: pokročilá úkolově orientovaná rozhraní pro neodborné uživatele
Zdeněk Materna -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Návrh optimalizace pracovního místa člověka pracujícího s počítačem v administrativě
Štěpán KOSTOLÁNY